melodifestivalen

ja jag var där, LIVE!!!! och naturligtvis vann fel låt. Två ballader, va händer sverige!!??? Den som var helt bäst live, där hela publiken var helt överens var ju bidrag nummer 4, Love nånting... och de kom inte ens med. jag bara säger för f.n!! Jöback och pernilla gick tusan bara vidare för att det var dem, vi vet ju att en ballad inte kommer någonstans och de kommer inte att vinna finalen.
Förresten finalen missar jag, spelar på bröllop i Härslöv hela dagen, tur man har sin iphone så man kan titta på den där igenom...vi lär väl inte spela upp till dans förrän klockan 23.00 på kvällen.
min man i snygg fläta dagen till ära, han sa att följa med var hans äktenskapliga plikt......
Här har ni vinnaren, visst låten var helt okej men definitivt inte bäst, tur att syrran håller med mig....
Dessa var helt klart bäst, kul låt med en katchig och bra melodi, lite lätt folkig... det enda positiva är att vi får höra den på radio redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0