OS OS OS

Jag säger bara wow, som svenska curlingtjejerna krossade kina i semi. En medalj till, nu får vi se hur det går för herrarna. Igår tittade jag på finalen på so you think you can dance och söta Russell vann (han är krumpare) och dansar vilken stil som helst fantastiskt bra.

Har lagat det vanliga spaghetti med köttfärsås idag, tradigt men alltid uppskattat..
Alex har jobbat idag och Sebbe har sportlov. Nu har jag bara en skiva kvar på säsong 3 av brothers and sisters, sen kan jag komma ikapp säsongen som visas på TV.
Det verkar som jag bara tittar på TV och ja, det är faktiskt sanningen, just nu har jag ingen ork att göra något annat eftersom jag inte får träna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0