Skottat

Vilken tur att ingen var hemma för att ta foto av mig när jag var ute och skottade vår uppfart!
Vi har förskjutit skottandet och nu har vi ett tjockt lager is, lite snö ovanpå och idag så kom det ännu mer snö som var väldigt blöt... Snacka om tungt. Jag kom inte upp på uppfarten med min bil, jag gled ut på gatan lika snabbt igen. Det var bara på med skidkläderna och ut och skotta. Som jag svor.....
Allt lugnt annars, jag är trött på kvällarna, min hjärna är så full med jobb att jag inte orkar ta in något annat.
Tack för kommentarerna, jag vet att det kanske inte ser ut som att jag väger mycket men all min vikt sitter på mina lår och min stjärt, vilket jag är bra på att gömma....Visst var klänningen söt, Jonna om du inte hade shoppat upp dina pengar i helgen kunde du beställt denna....:) 895 kronor på Haléns.
Jag vill sluta med att hylla en fantastiskt idrottare "Anja Persson". Efter fallet igår ställer hon upp på ännu en tävling i samma backe hon föll i och tar bronsmedalj. Helt fantastiskt, är det någon som ska ha bragdguldet nästa år så är det hon.
Anjas bronsåk

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe. Man kan ju inte låta bli att shoppa när det är på rea. 70 % på det. Underbart säger jag bara :D

2010-02-19 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0