snö och åter snö

Fick en kommentar från en okänd idag på min blogg. Kul med fler motorcykeltjejer. Detta fick mig att bara önska all snö så långt bort man kan tänka. Just nu vill jag bara pysa runt på min underbart snygga harley. Jag ska köra som aldrig förr detta året har jag bestämt mig. Ikväll blir det soffa med bok i handen, absolut inget annat. Man tacklar av efter en veckas semester och nu är jag trött varenda dag jag kommer hem från jobb.
Det var semladag idag, jag lovade mig själv att inte äta någon men kunde jag låta bli, NEJ!!!! Guud va gott det va!
Här kommer några foto från Sälen och min underbara familj som jag hade sååååå roligt och trevligt med.
Är jag cool eller??!!
Jag tyckte jag klarade det rätt bra, rakt in i solen.
Älsklingen var trött efter att ha varit nere med foten/benet i 2 meter snö.
De coola killarna med pappa som fotograferar sidan om. Alex närmast och Sebbe i mitten.
Kompisen Oskar kryper bakom.

Kommentarer
Postat av: tanya

super coool ! (;

2010-02-22 @ 02:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0