Tillbaka

Jag är hemma, det gick inte så bra att blogga på Iphonen för man kunde inte lägga till bilder, surt sa räven.... Som sagt räckte det med två dagars skidåkning och sen trillade jag och vred mitt knä. Typiskt mig. Minisken har tagit sig en liten sträckare, hoppas bara innerligt att den inte gick av, det lär jag märka om en vecka eller så.. Detta betyder ingen träning och detta påverkar ju naturligtvis min fina viktminskning. Helt otroligt nog hade jag bara gått upp ett kilo på semestern, även om jag har ätit lite för mycket godis och druckit enorma mängder läsk....
Lördagen innan vi åkte spelade jag och syrran på en bröllopsmässa i malmö, här kommer lite bilder därifrån.
Visst är vi bara så söta......
Systrarna gladisar!!!
Jag bara låssas spela, men visst ser det verkligt ut....??
kolla in "posaren" och den snygga skylten bakom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0