trött idag

Har precis kommit hem från en middag ute med några kollegor. Vi avtackade en kollega som slutat. God mat var det på "Fellini", italiensk restaurang i Lund. Jag är trött och har lite verk i knäet, har lite svårt att sitta still en längre tid för då börjar värken.
Imorgon ska jag sitta inne hos IT killarna, det ska bli sååå skönt, där är alltid lugn och ro och man får mycket gjort och tid att tänka istället för att höra tusen andra röster runt omkring sig.
Idag glädjer vi oss för vårt andra guld, och framgången för våra curlinglag samt hockeydamerna.....heja Sverige...
Läste en artikel idag angående konstnärer som får anslag av staten resten av sitt liv. 10.000 kronor i månaden så länge de inte tjänar mer än 260.000 per år på sitt eget håll. Nu vill regeringen ta bort anslaget till dem och de börjar skrika att det är ett hårt slag mot den svenska kulturen. Då kan jag tänka så här: är man så duktig och känd att man får detta anslag, varför säljer man inte mer tavlor eller skivor osv. Det verkar som man kanske inte är så duktig som man tycker. Alla ska väl ändå arbeta för sina pengar eller åtminstone försöka. Det finns inget som är gratis här i livet, det gäller för alla. Se artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6621557.ab
Här modellar jag i mitt nya köp. Visst är den väl fin...??

Kommentarer
Postat av: Gittan

Snygg ! Inte behöver du banta

2010-02-18 @ 09:59:03
URL: http://Tekniktjejen
Postat av: Jonna

ÅH! Vilken söt klänning! Ge mig!

2010-02-18 @ 11:24:07
Postat av: Madeleine

Fy sjutton vilken snygg klänning! Strålande vackert!

2010-02-19 @ 15:15:19
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0