uppe i rekordet

Nu har det varit 10st inne på min blogg igen, jag hoppas att det rekordet snart ska slås.
Har kommit hem från kalas hos min svägerska och hennes dotter, massa mat och glass och min mage klagade, fick magkatarr som jag faktiskt inte haft på länge, nu är det dags att fixa till kosten igen.
Jag är av med min favvetröja som jag nästan precis har köpt.. snyft!!
måste leta mer, har säkert den nertryckt i någon väska eller nåt..
Jag tror att min kanadensiska näskusin Bianca är väldigt nöjd med detta OS, Canada har för tusan nästan vunnit allt. Har inget minne att de har varit så bra i annat än hockey..
För oss blev det iaf ett brons till, kul tycker jag, helst när det är nykomlingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0