Äntligen Fredag.

Nu är det fredag ige, guud va tiden går fort. Ikväll är det som bäddat för Lets dance och kanske lite CSI spel i datorn.
Spenderade hela kvällen igår med att få min pc/windows att fungera i min underbart fina och nya Mac, inte lätt kan jag säga, en massa ominstallerande som tar en enorm tid.
Vikten ligger stilla, känner mig lite pluffsig, vet inte vad det beror på för jag äter precis som jag ska och tränar (ja lite iaf). Körde ett dansaerobic pass igår som var jättekul, vi var fullt hus och man märker att många har lagt ett nyårslöfte, vi får se hur länge det håller....
Här kommer en bild från en fantastiskt rolig oktober fest på jobb 2007, visst är jag tjusig i min outfit??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0