Bio

Nu ska jag och Linda på Bio och se "Did you here about the Morgans". Skönt med en break från vardagen och kul att se en smårolig och romantisk film. Men det blir ingen läsk och inga popcorn. Hasselnötter och mineralvatten.
Guud så skönt det är att vara utan gelenaglarna, har nu tagit bort dem och har väldigt sköra och inte så välmående naglar, men jag kan nu öppna saker utan att vara rädd och jag kan skriva fort på tangentbordet igen....


Kollegan Linda och lilla jag som är lika förtjusta i vin båda två....


Kommentarer
Postat av: Janne

Skall bli kul att läsa din blogg efter att du sett filmen, blir det bra eller dåligt får avgöra om jag skall titta

2010-01-13 @ 17:39:00
URL: http://jannealg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0