Dassig

Så känner jag mig just nu, ögonen går i kors och jag har fortfarande sååå mycket att göra. Man kan väl inte annat än gå och lägga sig för imorgon ska det jobbas hårt. Upplärning av poolare i växeln, lagning av en telefon ute hos kund, fira av en kollega på hennes sista dag och ja just det jag måste klara av alla 20 punkterna på min lista samtidigt som jag sitter i växeln på eftermiddagen, ja det blir helt enkelt en cool fredag.
Har tagit mig ett träningspass med dansaerobic idag och ätit en god lax ikväll, har inte så mycket hunger dock, märker att magsäcken börjar dra ihop sig. Ska försöka att inte förstöra så mycket under sälen veckan.
Vad tycker ni, är det en snygging så säg. Det räcker att titta på den så suckar man av välbehag och drömmer att man hade en sån. Jag vet med säkerhet att det kommer in en sådan i vårt hus så fort den kommer ut, men kommer jag att få röra den ens???

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nix! :)

2010-01-28 @ 23:52:07
Postat av: Jörgen

Nix! :)

2010-01-28 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0