Lördag

och snart ska vi köra till Veberöd för att fira Emmas 14 års födelsedag. Idag startade jag dagen med 30 minuter på "the treadmill", 30 minuter wii fit plus. Gröt till frukost. Bianca och jag for iväg till Center Syd för att handla fölsepresent. Handlade en tröja och byxor till mig själv också. Jag ska styla mig sen så får ni se.
Igår festa jag och Bianca med Asia food, jag tog vegetariska vårrullar och friterad kyckling med sötsur sås. Guud va min mage klagade efter det, blev lite för mycket friterat..... Jag å fem chips bitar efter det och mådde sen illa resten av kvällen. Shit!!
Nu ska jag äta lite mellanmål medan Jörgen är i duschen, sen ska vi lämna Bianca på stationen i Lund och sen bär det av till Veberöd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0