Lugn dag

Har bara slappat, läst en bok, lagat mat och handlat mat. Det är vad jag har utfört idag. Imorgon är det jobb, ska bli skönt att känna sig nyttig igen. Har surfat lite halsbands inspiration idag och hittade detta.
Jag säger bara vilka snygga grejer, ska nog försöka mig på denna stilen. Den första tyckte jag var väldigt sober och romantisk, lite 1800-tal. Och det älskar jag.
GI dagen bestod av Frukost: Två kokta ägg, räksallad, bladspenat och tomater.
Middag: Hemmagjorda biffar med ost i och till det en gräddsås och sallad.
Mellanmål: Yoghurt med nötter
Rätt nöjd faktiskt, har inte ställt mig på vågen för magen har svullnat upp av annan anledning som gör att man känner sig dubbelt så tjock. Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0