Lycklig

Jag är lycklig just nu. Det går bra eller mycket bra på jobb och snart ska vi åka skidor, kan det bli bättre???
Jag har mycket att fördjupa mig med alla dessa nya arbetsuppgifterna och jag har fått en ny chef. Coolt!
Jag älskar nyheter och förändringar, man måste bara koncentrera sig på de bra sakerna som kommer ut från en förändring och försöka att inte vara så rädd. Jag går in i denna nya roll med skräckblandad förtjusning..

Med vikten går det väl inte lika bra, jag står helt enkelt väldigt stilla, min mage mår prima dock, men jag måste träna mer. Bianca är hemma hos oss och hälsar på och följde med mig på dansaerobicen igår. Jättekul var det.



Jag och min kollega Dan sjunger för fulla muggar på vår roadtrip med jobb 2009 i Korrö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0