Sketans näsa

Nu är jag riktigt trött på denna inte så kallad allergin som läkarna inte vill utreda till mig. Jag lider av en ofattbar klåda i näsan som gör att jag har stor lust att bara skära av den, så fort jag kliar eller rör näsan nyser jag, detta kan komma i ett omfång av 6 nysningar på samma gång. Mitt huvud känns som tredje världskriget eller som den har tömts på allt innehåll. Just denna helgen har det varit hemskt och jag gissar att det bli ett nytt besök till farbror doktorn för mer utskrivande av cortison, för det är det enda som hjälper säger han. Jag HATAR cortison och vill verkligen inte ta det men vissa tillfällen är det så illa att jag kan varken jobba eller fungera normalt + att alla tror jag är jätteförkyld och undrar va f.n gör hon här och smittar ner oss alla......
Handlat och ätit middag, skulle sätta mig och jobba lite i pc:n men tangentbordet har ändrats så jag kan inte skriva å, ä och ö och alla tecken har flyttat på sig.. Jag blir knäpp och inte hittar jag någonstans hur jag ska fixa till det. Får väl installera om hela pc-biten igen. J..la microsoft.....
Så nu har jag surat av mig och ska gå till soffan och bädda ner mig för att bara tycka synd om mig själv.
Titta så stor och röd den är.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0