snart jobb igen

en dag kvar sen ska jag jobba en och en halv dag och sen är det ledighet igen. Vi ska upp till vår stuga i Skånes Fagerhult tillsammans med våra kompisar. Jag tror vi blir en sisådär 40 stycken totalt. Skitkul som alltid. Idag har jag slarvat lite för det blev middag hos mamma & pappa. Ankbröst med ris, jättegott. Ett spel gin rummy också förstås. Jörgen var hemma med en tradig huvudvärk. Lånade massa böcker av mamma för nu har jag slut på dem igen, har nog läst alla mina böcker ca 4 gånger. Jag slukar dem som andra slukar godis. Knäppt.
Imorgon blir det planerande med mat för veckan och handlande. Jag ska försöka att hoppa i säng i tid så jag inte sitter och sover på jobb för det hinner jag inte med. Det är tur att man kan avverka sina mail genom mobiltelefonen. Tack apple...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0