snökaos

Ja jisses då, klockan är nu 18.00 och jag ska se om jag kan ta mig hem i snön.
Stopp på E6 har jag förstått så jag får väl snirkla mig genom småvägarna med risk för att bli fast....vilket ska jag välja tro..

Full dag igen med möten och planerande. Imorgon blir sista dagen i betareceptionen med Tobbe, det kommer att kännas konstigt att inte gå dit varje Torsdag. Får väl trakassera honom med massa smileys så han inte glömmer mig..hihi

Så här såg den godaste kakan jag ätit ut. Jag lovar att den fyllde magsäcken i en hel vecka..
Bakad av underbara Emma.

 
Gottigottgott


Härlig snöbild utanför mitt fönster på jobb, det var skottande i flera timmar ändå var där lika mycket snö igen en timme senare.


Middag hemma hos Mia i hennes nya fina lägenhet. (Mia närmast i bild, bakom står Marianne & Lena)


Razzemannen och Megsan var också med. Karin syns halvt bakom lampan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0