söndag

och jag och min man sitter i vars ett rum framför datorerna för att hela vardagsrummet är överbelamrat av 19 åriga killar som tittar på säsongens match mellan Man United och Arsenal. Just nu ligger tyvärr Arsenal under med 2-0, inte bra asså... Igår kväll var vi på middag hemma hos Sofie och Jens. Vi spelade ett spel som var skitkul, definitivt köp i veckan och ha med till Sälen.
Rekommenderas starkt till alla för det blir trevliga diskussioner angående alla sorts frågor.




Måste bara visa bilden som jag är så stolt över, syrran och jag med en stor förebild: Jill Johnson

Kommentarer
Postat av: Anki J

Och lila jag har tagit bilden... förresten ett stort GRATTIS till Jill som fick sin andra dotter i fredags ;)

Kramiz

2010-02-02 @ 15:28:57
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0