Sova

Det ska jag göra nu. Jag är så glad... Har fått mitt nya Disgen 8.2 (släktforskningsprogram) som nu är installerat på den nya datorn. Inloggning till Genline på nätet så är man igång och studerar släkten. Tradigt nog har vi bara pigor och bönder.. Jag hoppas innerligt att jag ska hitta en dold skatt i min släktforskning, typ en spansk kung eller nåt eftersom jag vet att vi härstammar därifrån, jag känner mig helt enkelt adlig. hihihi.
Nej dags för sängen, är mätt och trätt efter mina italienska köttbullar som jag lagade till mig själv ikväll. Det blir till lunch imorgon, smidigt och lätt. Imorgon ska jag på att grilla halumi, vi får väl se hur det ska gå.
Gå in och boka oss till er fest på www.me-2.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0