stressigt

har det varit eftersom jag sent om sider bestämde mig för all mat som ska med upp till stugan, det är jobbigt för man ska planera vad killarna ska äta och sen ska jag ha en annan matsedel. Lite fusk blir det nog. Fusk blir det med rödvinet iaf för det blir inte bara ett glas per dag...... hmmm. Imorgon ska jag bara jobba till 15.00 sen kör vi direkt upp till stugan där alla kompisar redan har slagit sig till ro. Böcker och spel ska med och sen ska man bara slappa och gå runt och vara trevlig i två dagar. Mysigt tycker jag.
Dagen började bra med en 30 minuter på bandet och sen en frukost med spenat och lax. Lunch blev biffar från igår och middag kycklingfilé med avokado. Guud va jag älskar avokado, kan äta fyra om dagen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst var det värt stressen innan stugan. Det blev ju bra med mat vin och alla spel. Underbart väder, och en skön promenad gick vi ochså. Underhållning hade vi näatan hela natten mellan onsdag och torsdag fast jag tror inte att kallar det underhållning. Men trevligt tror jag alla hade, iallafall jag hade roligt, tur att vi inte glömde singstaret!

2010-01-07 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0