Tillbaka nu!

Nu är jag äntligen tillbaka i verkligheten. Jag har svårt att inte bli uttråkad om jag inte har mina vanliga rutiner. Så nu jobbar jag, tränar, handlar, lagar mat som jag alltid brukar göra. Jag har inte heller varit inne och bloggat för min dator därhemma är i stort sätt alltd upptagen och vårt internet har varit kasst.
Igår var det en vanlig dag i hemmet Månsson. Malena lagade middag och som den mästerkocken jag är (hahahaha) flamberade jag biff, se nedan. Sebbe stod beredd med lock fallifall det skulle misslyckas och bränna ner hela huset, Alex skötte kameran med bravur.
Min  vikt var nere i trevliga 73,3 kg häromdagen men nu är jag uppe i 74 igen, vet inte vad jag gjorde för fel. Det blev ingen träning för jag hade sån fruktansvärd träningsverk i mina lår att jag knappt kunde gå, jag hade för första gången testat mitt Wii Fit Plus i lördags, ajajaj. Glömde sträcka ut efteråt och då får man vara beredd på konsekvenserna.




Kommentarer
Postat av: Anki J

Vad duktig du är på att hitta på en massa spännande rätter. Tycker själv det är så lätt att hamna i det gamla vanliga som går av bara farten

Kramiz

2010-01-13 @ 01:54:04
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0