Tisdag och fullt upp

Ja tingsrätten i morse, är det konstigt att folk inte anmäler händelser, skitarna blir ju inte dömda, istället ska människor leva i skräck för att gå ut i sin egen trädgård eller tvätta bilen eller bara gå ut för att ta sin post. Arg blir jag så jag skulle villa slå någon rakt på näsan..
Tisdagen har inneburit spännande möten med trevliga människor, lite middag hemma hos kollegan Mias nya lägenhet i Malmö och sen off till Lund för att lyssna på syrran när hon med flera sjunger gospel. Jättebra var det, inga foto på syster eftersom jag glömde kameran hemma hos Mia i Malmö.
Varningar har gått i tidningarna att man inte ska bege sig ut på vägarna imorgon för att det ska bli snöstorm och kallt som in i hoppsan, ja man kanske ska säga att man har snöat inne!!
har ni sett något fulare än detta!!?? Jag lovar att denna fisken hade jag inte ätit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0