Välkommen 2010

Första dagen på 2010, 00 talet är nu borta och jag blir bara äldre. Är jag pessimistisk?? inte alls, det är helt okej att bli äldre, med det hoppas jag lite mer vishet och intelligens följer med annars blir jag riktigt sur!! Jättetrevlig nyårsafton hemma med goda vänner och en trerätters middag, även om jag hällde i mig för mycket vin och åt för mycket god mat stod vågen på trevliga 74 kilo idag. Jag har alltså gått ner ett 1/2 kilo på 5 dagar. Jag är glad och nöjd och ska köra ännu hårdare nu. GIviktkoll.se är en jättebra väg att ta hjälp av för ett bättre liv. Magen och själen mår mycket bättre. Jag försöker att göra lite konst med min älskade kamera så här kommer lite foto som jag försöker att förgylla min tillvaro med.
Som vanligt var det ett rent h...ete att ladda upp bilder här på blogg.se så jag fick bara med en. Gott nytt år på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Så duktig du är!



Önskar dig och familjen ett härligt 2010!!!



Kramiz

2010-01-02 @ 02:05:26
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0