1:a veckan av semestern klar!

Vi har faktiskt gjort något varenda dag, vilket är skönt tycker jag annars klättrar jag på väggarna.
Vår första dag på semestern seglade vi/körde motorbåt med kompisar över till Helsingör. Jag brände mig totalt eftersom jag knappt varit ute i solen alls.
Här kör killarna båten med fötterna för de behövde lite vind i håret..
L & jag sitter och gottar oss i solen.
På vägen hem bytte vi sida och ledde vägen helt enkelt. Vattnet den dagen var helt stilla knappt någon vind alls, tur att det var en motorbåt för annars hade vi aldrig kommit hem.
Vi stannade utanför Ven så jag  & L fick bada lite, kallt och svalkande var det iaf.
Här är en bild på vinnaren i Månsson mästerskapet i golf på Öresunds golfklubb.
Vi hoppas hinna med en runda på Lunds GK i år för revanch.
Nu har jag fått igång mina slag igen så akta er för here I come......
En runda till Båstad, mannen och jag på våra fina hojar hann vi också med, vi satt på "Peppes Bodega" och tittade på alla "brats" som drack rosé vin för att verka unga, snygga och rika. hahahaha....
Och där kommer vi i våra mc-kläder....undrar vem som var coolast???
En liten runda till Degerberga marknad med nästan hela gänget. En liten paus i Eslöv för påfyllning av vätska, tusan vad varmt det var den dagen.
Igår låg vi på sanddynorna utanför Järavallen och badade, det var en bit att gå innan man kom ut.
lite "rälig" botten att gå på men vattnet var underbart efter dynorna och vi badade glatt flera gånger.
På vår sanddyna hade vi fågelbon överallt, här har ni två nykläckta ungar samt en som kläcktes samtidigt som vi var där. Ursöta var dem, mammorna vågade inte gå ner förrän vi gick ut och badade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0