helgtripp avklarad!!

Nu har vi varit en runda i Varberg, en underbar sommarstad om man verkligen tar sig tid att titta runt och uppskatta staden. Första kvällen var vi på krogen och lyssnade på partybandet "Rydell & Quick", de spelar nästan bara hårdrock och tjejen som körar spelar också barytonsax, coolare tjej får man leta efter.
Kan ju säga att killarna dreglar rätt rejält när de ser henne........vissa delar håller näst intill på att trilla ut...men men men, hon är fantastiskt duktig musiker och få ljud i ett sådant instrument är ta mig sören inte lätt.
samlade i trädgården hos oss för att börja vår resa.
Jag kör först och samtidigt försöker jag ta ett foto, Lisa är bakom mig..
På vandrarhemmets uteplats satt vi i stort sett hela tiden....
Sur för att lördag kväll ville alla utom jag gå och lägga sig klockan 23.00. Min sista kväll innan jobb.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0