Pärlan

Nu är den tvättad och putsad och rubbad....vi ska nämligen ta en tur i helgen och då måste den vara fin och glänsande, även om den måste tvättas på nytt när vi kommer hem igen. Jaja, det är vardagen för en mc-brud!!!
Mannen spelar sin dröms golf, han har sänkt sig två gånger denna säsongen, från 18.2 till 14.??. Inte dåligt och ovanpå allt så går han ut två dagar efter sin stora sänkning och spelar på 35 poäng, hur kan det gå till..????
Jag slavar på mitt handicap 28,2 och inget stämmer, fungerar eller lyckas. Jag är en misslyckad golfare, det hjälper ju inte heller att jag har enorma krav på att jag ska vara bäst på denna sporten...hmpf..
Bio med sys och fru ikväll, äntligen fick jag se Sex & the city 2 och jag skiter fullständigt vad alla andra säger men jag tyckte den var kanonbra. Jag älskar dessa fyra brudarna som är alla lite korkade och skruvade på sitt eget lilla sett.
se som pärlan blänker i solen.
Är jag cool eller vad säger ni?? putsar för fullt...
Mannen tvingade mig att lägga upp denna, hans vinstrunda......

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Vilken fin båge!! =)

Har du mc-kort? Skoj att köra hoj! =)



Jasså, du är ifrån Skåne!

Ystad håller jag med dig om att det var himla fint där! =)

Mölle ska jag försöka åka förbi på hemvägen, vad är det för speciellt där? =) Nåt som du kan ge tips om att se?



Kramar

2010-08-04 @ 20:45:49
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0