semester

har vi nu, såå underbart det är. Idag så har vi spelat "Månsson"mästerskap i golf. Killarna, mannen min, svärmor och hennes man. Lilleman fick fantastiska 48 poäng och sänkte sig för andra gången i år. Den killen kan gå långt i den sporten. Jag kom då sist med 25 poäng, otroligt kasst.
Imorgon ska vi till Halmstad och hälsa på Mr F, där ska vi spela golf och jag ska för första gången sen olyckan gå 18 hål, vilket kommer att bli ett lidande eftersom min kondis helt enkelt inte existerar alls längre. Nu på semestern ska jag försöka få igång mig själv. Gymmet i byn ska börja med "Zumba", gissa om jag ska hoppa på det, coolt tycker jag...
Zumbadans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0