Då var det klart

Midsommar firades med pompa oh ståt i L&L:s trädgård. Lekar och fixade mat i samlad trupp. Vi satt ute från 13.00 på dagen till 03.00 på natten, tur vi jhade tältet med oss för myggen var lite jobbiga, men vilket väder.....
Lördagen blev lite trög och slapp, satt och författade visan till syrran och S: bröllop, jag gjorde allt för att slippa tal..och jag klara mig. hihi!!
Syrran och S har nu gift sig och de var såå fina. Sångandet gick jättebra i kyrkan, blev kompad av de två bästa killarna som finns, de la stämsång på mig så taket lyftes i kyrkan.  Finns det någon bättre låt på ett bröllop än "Amazed" med Lonestar. Det var nästan så lilleman & storkillen fick tårar i ögonen..(de hade inte hört mig sjunga på flera år).
Här kommer lite sköna bilder.
så här så det ut den 19/6 när det firades bröllop i hela landet.
midsommarafton med lekar
såna här miner blir det när man försöker fota en som sjunger.......umpf
så här fina var dem, underbara ni..
perfekt foto, tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Så fina kort!

Kram

2010-07-06 @ 02:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0