ojdå, ett tag sedan

men nu är jag här. Har precis tränat mina knäövningar som numera är ett halvt aerobicpass känns det som. Det går framåt, jag kan nu göra sprintövningar och hopp på benet, bara det är en fantastisk framgång. Var nere på ranchen och slog lite golfslag, vi passade på att gå tre hål också, hemvägen orkade jag knappt gå, min kondis är nu nere på noll...
Har gjort lite fler smycken som ni ser nedan, fick ett infall häromkvällen, idag ska det packas för jag ska med tåget kvart i sju imorgon till Malmö, där ska vi ha konferens och göra något kul med alla kollegor på eftermiddagen och fest på kvällen. Det ska bli jättetrevligt, Lördag har jag inget att göra och ingen familj är hemma heller, vad ska jag ta mig till????
musiker som jag är måste man ju ha med en g-klav...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0