stress

hjjjjälp, jag har blivit som min man, tar tag i saker i allra sista minuten...min underbart käraste och coolaste syster ska gå och gifta sig på söndag och hur förberedd är jag på en skala, jag började träna idag, snyggt så där några dagar innan. Min systers kommentar på detta var, "äsch jag är lugn, du är ju proffs".........aaaahhhhhhh, det kommer iaf inte att kännas så när man väl står där, med tårar ner för hela kinden och skakande händer..jaja det får väl gå.
jag hinner, orkar inte blogga mycket just nu, har en fantastiskt stressad period och ovanpå allt så är det midsommar, jag tycker inte det var smart planerat.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Vi ses på söndag och ta det lugnt i midsommar o njut av sommaren!

Kramiz

2010-06-25 @ 02:24:17
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0