veckan är slut

och jag är helt slagen. Studenten gick jättebra i fredags och vår lilleman är nu stor och fri att börja sitt vuxna liv. Det är så man kan gråta, 4 år var han när jag träffade honom första gången och nu är han 19 år och vuxen. Man kan inget annat än vara stolt för att få vara en del av hans liv. Fredags natt var ett oändligt städande med en massa hjälp av andra. Tyvärr blev det inte mycket sova av för tältet stod och slog på huset hela natten eftersom det tvunget skulle börja storma just då.....
Lördagen var det iväg klockan 13.30 för att spela på bröllop, först sjöng vi i kyrkan och sen spelade upp till dans på festen, det var ett riktigt dansant gäng och ett jättetrevligt bröllop, man har lite svårt att hålla tårarna borta när bruden börjar torka ögonen när vi tar de första tonerna till "The power of love" i kyrkan. Men en bra kväll och jag klev under täcket 02.30.
Idag söndag är jag helt slut, min kropp och mitt huvud strejkar, skulle behöva jobba men jag orkar inte, jag känner att nu måste jag ha semester och det är ju snart dags, som tur är....
så här snygg var lilleman klockan 09.00 på fredags morgon.
så här glad är han när han äntligen har fått gå ner för stadshusets trappa och hälsat vuxenlivet välkommen.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Många sena grattis till Sebbe! Kram

2010-06-15 @ 02:15:58
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0