äntligen Tisdag

Tisdagar är underskattade tycker jag, man pratar alltid om Måndagar, Fredagar och helgen, men tisdagar är ju jättebra, veckan har börjat och måndagen är över, morgondagen är Onsdag som också kallas "lilla patteklappardagen" av Gert Fylking och den brukar alltid rulla på väldigt snabbt. man har bara dagar att se fram emot.
Hade ett kvällsmöte med jobb idag, gick igenom vad som händer på alla avdelningar, åt god mat och skrattade gott. Alltid trevligt att träffa alla eftersom vi är lite utspridda. Snart ska vi flytta runt lite och samla oss lite mer, vilket ska bli jättekul. Datorbutiken ska få ett nytt större ställe där lilla jag också kan få plats. Gutt!!
Idag hade jag visning av alla mina halsband för två av mina kollegor, kanske ska göra lite halsband till försäljning, kanske här på bloggen. vad tycker ni, hade det varit en bra idé?
Nu ska jag göra mina knäövningar, innan jag slår mig ner till ro i soffan, eller kanske i sängen med en bra film (Stolthet & Fördom brukar det blir). Mannen har gått en organisering & effektiviseringskurs idag med jobb, fick precis ett mail om allt vi ska göra här hemma, tur att vi inte ska åka någonstans denna sommaren....
Dagens outfit, mitt favvelinne och min nyinköpta bolero. Har också mitt nygjorda halsband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0