avslappnad

efter ett långt varmt bad, allt för att stilla min hemska huvudvärk. Läste klart boken i badet och ska inte börja på en ny, nu måste jag göra andra saker på kvällarna. Kanske fixa halsband, ska göra några som jag tänkte sälja på bloggen. Har shoppat mat i dag och fyllt hela kylskåpet, blir så när våra älskade pågar kommer hem, de behöver gödas. Gjorde en sallad med rökt makrill & fetaost, det blir bara sallad denna veckan för jag måste bli av med lite lovehandles.
Har varit hos sjukgymnasten idag och mitt knä blir bättre och bättre. Jag fick en massa fler övningar som ska göras, bla hoppa på det skadade benet, det gör mig lite nervös för jag är så rädd att det ska vridas igen vilket gjorde sjutusan såå ont. Otroligt nog när jag hoppade kändes det riktigt bra. Ska börja med stegande i lugn takt på olika håll för att vänja knäet vid lätta vridningar. Lite närmare aerobicen kommer jag för var dag.
Fick beröm på jobb idag, generad som vanligt blir jag och varm inombords. jag kommer att leva på det i flera veckor, tänk om man själv kunde bli lite bättre på att berömma, man vet ju hur underbart det känns och det gör hela ens dag, trots huvudvärk.
Var bara tvungen att lägga upp denna bilden som jag scannat in från mamma och pappas diabilder.
Detta är en bekräftelse på att jag alltid har varit en person med ett stort leende på läpparna.
Jag är naturligtvis tomten (alltid annorlunda), nästa är Jessica  (min bästis bästis), nästa är hennes syster Jane och den sista är min helt underbara syster. Vi är sååå gulliga. hahaa

Kommentarer
Postat av: Anki J

Så söta ni är o jag såg faktiskt vilka ni alla var innan jag läste namnen ;)

Du är duktig som tränar ditt knä så att det inte blir några problem i sommar med mc-åkning och allt vad som sommaren hör till ;)

Kram

2010-03-24 @ 02:14:00
URL: http://www.jankil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0