Freeedag!

Lite sång ikväll kommer att förgylla tillvaron. Med till Helsingborg ska fyra tjejer som är rätt bra på att hålla igång. Får man rätt drag på kvällen fylls hela golvet med dansande, glada människor.
Jag kan säga att egentligen finns det inget dansgolv på denna puben, men det är det ingen som bryr sig om  för här täcker de alla fria ytor de kan. Det är det som är så roligt med denna krogen, det kan vara en kväll där folk bara njuter och lyssnar på en, pratar mycket med en osv, eller kan det vara en kväll när alla är sugna på en helkväll och då öser man på och alla dansar.

Chattade med en gammal kollega som jag inte träffat på 12 år tror jag. Vi bestämde att vi skulle träffas i påsk och kanske ut och köra med våra motorcyklar eller bara sitta och prata. Facebook är en fantastisk idé, jag har aldrig fått kontakt med så många gamla kompisar som nu. Det vill jag hissa idag.... Min diss får bli "Lets Dance". Jag kommer inte att titta på detta program längre, för ska man rösta på den sämsta så tycker jag inte programmet är bra....



min älskade syster och jag.



Kommentarer
Postat av: Anki Jönsson

Mina älsklings kusiner!

Kram

2010-03-16 @ 02:11:55
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0