halsbandsfabriken

Tre stycken halsband blev det idag, det känns skönt och jag blev pigg av att jobba med dem. Måste skaffa mig lite inspiration för det känns som jag gör samma typ hela tiden. Ge mig gärna förslag var jag kan titta på halsband som kan ge mig lite nya tips.
Nu har alla killarna äntligen kommit hem, Sebbe har jobbat hela dagen och Alex har lyst med sin frånvaro efter gårdagens festande. Enligt ryktena var det fullt ös på Tycho igår med en helg som gick i temat "After Ski". Alltid kul när krogarna försöker göra lite annorlunda.
Somnade i soffan mitt på ljusa dagen, det skulle jag inte gjort för nu har jag en envis huvudvärk, ska nog äta lite kvällsmat eftersom middagen slank ner redan vid fyra på dagen...ovanligt för mig.
En enkel design med berlocker som jag fick i julklapp av kusin Jessica.
Detta var ett färdigt paket som jag satte ihop, det gulliga var att man gjorde en ring till också. Sött va?!
Setta är min typ av halsband, tyckte om att jag delade av det rena bandet med berlocker och pärlor, tärningen är cool.

Kommentarer
Postat av: tanya

härlig fantasi du har moster! :D

2010-03-16 @ 21:47:41
URL: http://taaylor.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fina halsband, du verkar kunna det mesta =)

2010-03-17 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0