hårdrock

skrålar ut från våra högtalare i köket just nu. Mannen står och lagar mat och man märker att sweden rock generna börjar att krypa i honom. Jag själv har hällt i mig en sallad, ingen liten en....
Klippte mig idag, en riktigt rejäl bit, det mesta av det skadade håret är borta nu och det var okej att tona håret om jag ville det. Jag får absolut inte färga det... Jag har färgat mitt hår sen jag var 20 år, kommer knappt inte ihåg min egen färg..
Jag har också varit duktig och gjort mina knäövningar framför "mästarnas mästare!. Jag hoppas att Louise vinner, vilken fighter hon är. Har ni någonsin försökt göra er hörda i ett hus med tre "vuxna" män, vilken ljudvolym!! Jag förstår inte att man kan säga att tjejer är högljudda, jag tror inte de har hört sig själva!!
Nu har jag hittat en ny klänning som är så fin, dock inte på min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0