helgen är här!

Fredag och jag är totalt slut, tror jag har en lite förkylning i kroppen som inte riktigt vill ut. Ikväll blev det lite matlagning (köttbullar) till svärfar, lite tv och mycket diskussioner. Har fått hem 5 böcker jag beställt, gött att ha något att läsa igen. Ska snart se resultatet i Lets Dance, sen gissar jag att jag kommer att sura resten av kvällen....Ni kan väl gissa varför.
Imorgon är det spelning som gäller, fast inte förrän till kvällen. På dagen tänkte jag köra och köpa betong och göra betongägg till påsk, jag brukar inte pynta till påsk men tänkte försöka vara lite pysslig. Läser på en jättetrevlig blogg som heter ellas inspiration, jättetrevliga pysselsaker.
Kanske lite släktforskning om vädret är tradigt. Vem vet!? Jag kanske inte har humör för att göra nåt alls imorgon, jag skulle inte bli förvånad. Har slappat med mina övningar för knäet, har för tusan ingen diciplin alls på mig själv.
Gammal bild på mig, på den tiden var jag smalare och kunde ha min förlovningsring på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0