helgen har gått

och jag har inte skrivit något, kan bero på att vi har gäster över helgen. Men nu var det dags tyckte jag för att skriva lite om vad vi har gjort.
Fredagen gick i vårens tecken, efter jobb tog jag bilen in till lilla torg i Malmö, där satt mannen med kollegor och hade after work på uteserveringen, det var premiär denna helgen. Jätteskönt och trevligt var det. Sen bar det hem för att hämta Boråsborna som kom med tåget. De ska vara här i helgen och även en bit in i veckan.
Lördag åkte vi alla till Center Syd och shoppade mat och annat behövande. Storgrabben skaffade sig ett riktigt abonnemang till sin Iphone istället för kontantkort, vuxenpoäng på det!! Hemåt gick det sen och när vi anlände hoppade jag snabbt in i badet för att trycka ner den kommande förkylningen. Två timmar där och sen var det bara att sätta igång med middagen. 12 personer allt som allt blev vi till middag, en riktig familjemiddag. Fick träffa systerdotterns kille, så söta de é. Puss på er.
Söndagen har gått i "inte göra nåt" temat, vi lyckades riktigt bra med det ända tills vi var tvungna att fixa mat, tacos blev det på menyn och jag är mätt som en pannkaka..
GRATTIS, GRATTIS i efterskott till dig kära, söta, underbara Jonna. Kan inte fatta att det är 22 år sedan jag såg dig på din mammas ultraljud.
After Work på lilla torg i Malmö
mannen på after work
Gabriel och Bianca på besök hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0