hemma igen

från tjejkväll med pyjamas, rött vin, god middag, filmer och en massa godis. Vi var hemma hos kollegan Linda i the big city... A law abiding citizent var en riktigt rälig film, spännande men rälig.. Ikväll blir det middag och spel hemma hos kompisarna i Hofterup, alltid lika trevligt.
Gud va jag längtar till våren, den började verkligen att komma fram idag, solen strålar starkt och varmt, snön smälter bort och det är allmänt underbart. Tänkte ta mig ut till garaget och röja lite, även starta min underbara pärla som har stått avstängd i flera månader, han behöver pysa ut lite rök från avgassystemet och vakna upp. Hoppas bara den startar!!!
Jag bojkottar nu Lets dance, Stefan Sauk åkte ut före Willy, det verkar pågå en kampanj som heter "rädda Willy", han borde åka ut och bli räddad från att bli ännu mera utskämd. Va tusan gör man där när man inte ens kan hålla takten, typsikt svenskar som inte kan bruka allvar utan röstar på en person bara för att förlöjliga hela programmet, varför tittar ni?????????
Nej ut i friska luften nu och göra lite nytta..
Här slår jag skiten ur alla ungdomar i minigolf....

Kommentarer
Postat av: Maken

Vill bara poängtera att det inte är jag som är "pärlan" som behöver "pysa ut rök från avgassystemet"...

2010-03-07 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0