kallt som attans

det är full storm ute, visst är det skönt att då tända en brasa, kura ihop i soffan och titta på någon bra film i soffan. Detta är precis det jag ska göra snart.
Håller på för fullt att scanna in gamla foto från diabilder. Kul att se sig själv som liten, man kan inte sluta undra var tiden tog vägen.. Är lite rastlös som vanligt, jag har svårt att ta tag i saker hemma, måste bli bättre på det. När scanningen är klar ska jag ta tag i arbetsrummet för där ska den gamla tv:n in så vi får plats med den nya i vardagsrummet. Jörgen ska nu inreda rummet med senaste HD tv:n, högtalare, förstärkare osv. Min man är en galen prylman.
Var ute och surfade lite inredning, hittade denna under skandinavisk design, wow vilken fantasi vi har.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0