Måndag

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och gjort mina övningar, dessa ska jag nu göra varje dag. När jag kom hem passade jag på att gå till gymet och tränade överkroppen, jag cyklade i fem minuter bara för att testa knäet.
Sen värmde jag lite spaghetti som var leftovers från igår, beställde en film av min favoritförfattare "Nora Roberts". Filmen var urkass, skitdåligt manus, synd när boken var så bra. Huvudrollen spelades av Brittany Murphy, gud va kass hon var. Naturligtvis var där en snygg man med (pojkvännen till sexoraklet i "Sex & the city"), lika dålig var han....
Äntligen någon som tycker som jag...
Willy kvar – då vill juryn ändra på reglerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0