möten

Har haft en mötesfri dag på jobb och vad gör jag och min man när vi kommer hem, jo går på årsmöte på golfklubben. Det var trevligt att höra om hur allting börjar ordna upp sig efter konkursen. Några personer försnillade våra aktiepengar, kan man bli mer förbannad. Det ordna upp sig iaf men våra pengar är ju fortfarande borta.
Nu längtar man bara på finare väder så man kan ut och spela golf. Måste skaffa lite fler tjejkompisar som kan spela med mig.
Jag håller på att bli dålig (förkyld), det passar inte bra eftersom jag ska sjunga på lördag. Jag hatar att vara förkyld för jag kan inte fokusera på nåt, min hjärna blir som en rörlig massa som inte kan stabilisera sig och tvingar mina ögon att sluta sig.....Inte bra..
Har ni sett så snygg klänning, kan man kanske ha på någon trevlig tillställning i sommar....
Cyroselle Tyll Dress SEK 595, Rut m.fl. - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0