Rekord

11st har jag kommit upp i nu, tjohooooo.

Jag är klumpigheten själv, i Måndags sträckte jag mig i ryggen av att sitta i soffan och titta på film, hur det nu kan gå till, sen fastnade jag med jackan i köksstolen och det gjorde ont som sören i nacken, jag skriker till, tappar balansen och halkar på handduken som ligger på golvet. Jag trillar och vrider mitt knä igen.....samma knä. Suck!
Imorgon ska jag till sjukgymnasten för att se om jag har förvärrat skadan på korsbandet eller om den är okej... Man kan inte annat än bli trött på sig själv.
Igår kväll bjöd vi in Probi AB på vårt kvällsmöte för att prata om proviva och deras bakteriekultur som de har patent på. Fantastiskt intressant. Tänk vad mycket som kan bli bra om man är okej i sin mage, det styr näst intill hela kroppen.
Mina kollegor efter en massa smakande av proviva shots, juicer och tabletter..
Under mötet var där ju också en liten tävling med priser också såklart. Fina priser....
Har precis suttit och googlat Argentinsk Tango, jag vill lära mig. Någon som vill gå med mig???
Detta paret är fantastiskt duktiga, gå in på deras sida och kolla in deras videos...
claudio y barbara

Kommentarer
Postat av: Anki J

Ja, snacka om otur alltså. Håller tummarna att det inte blev så allvarligt med ditt knä denna gången. Nää, nu är det dags att sticka ner till byn och växla till danska slanter.....

Kram

2010-03-04 @ 15:29:14
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0