Skönt

Har precis fått massage av min underbart snälla man. Har nu ont ända upp på lårets baksida. Dumma jag kunde knappt gå idag, jag skulle naturligtvis vara fin så jag tog mina högklackade pumps, ajaj säger jag bara, det ska man inte göra med ett skadat korsband..
Idag är första dagen då sockret ska drivas ut från min mans kropp och min. Jag har ju gjort detta i några omgångar men nu ska det banne mig göras ordentligt och med min man.
Det blev tyvärr ingen sjukgymnastik idag, Johanna var febrig och sjuk, jag som har ordentlig tränings abstinens. Nu måste jag vänta till Torsdag. Jag har väldigt svårt att vara så skadad att jag inte ens kan träna, nu förstår jag vad alla menar med att man mår otroligt bättre på alla plan när man tränar.
min älskling :)
Detta godiset blir strängeligen förbjudet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0