snabbt jobbat

Jag har bytt ut vår router mot en som kostade 1000 spänn, dyrt men ska man få användning för den internet man betalar för så måste man köpa bra saker. Jag tackar min egen IT avdelning som ojdå, jag jobbar på numera.
Bara att gå in på bloggen går dubbelt så snabbt, nu ska vi se hur snabbt det går att ladda upp bilden.
Nu ska jag göra mig iordning till ikväll, det blir svarta byxor, guldtopp med en svart bolero. Kan inte bestämma mig om jag ska ha högklackat och lida för knäet eller om jag ska ta min vanliga svarta stövlar och stå skönt. Tiden vill utvisa detta..
Ja snabbt gick det verkligen, vilken skillnad. Nu har man gjort gott idag också, underbart. jag får unna mig ett glas vin ikväll bara för detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0