Solig söndag

Vilken underbar dag, gick en liten runda för att dela ut post som kommit fel. Det blåser lite kallt men det var friskt och gott att andas in luften och njuta av solens första vårstrålar. Ska nog sätta mig för att göra lite halsband, det har inte blivit många på sistone men nu måste jag sätta igång lite. Kanske blir lite släktforskning också om jag orkar.
Nu har mannen satt upp vår nya tv, stor som sören är den, kan bli lite svårt att se på ett foto kanske.
Jag är lite besviken för Salem inte vann igår, tror att den hade haft bättre chans i den stora finalen, men vi får hålla våra tummar för Anna och hoppas att hon klarar kvalet..
trött Malena
vår snygga TV
vilka färger va??!! helt underbar solnedgång utanför vårt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0