söndag

Gud va skönt med helg, igår spelade jag och Fredrik på en 50 års fest, trevligt och de dansade riktigt mycket. Vi fick bra kritik och jag är nöjd. Fredrik fick en ny spelning samma kväll, inte dåligt det!
Under två dagar har jag plöjt igenom tre böcker, jag vet inte vad som händer med mig när jag läser. Jag kan inte lägga ifrån mig böckerna och vill bara glida in i handlingen och önska att det var mig det handlade om. Det tradiga är att tre veckor senare kan jag ha glömt allting jag läste...
Våren är här, dock blåser det riktigt mycket och kallt. Flera människor är ute på golfbanan och tränar upp sina svingar inför golfsäsongen. Jörgen och jag har ännu inte vågat oss ut men det kommer väl snart tror jag. Känner faktiskt för att svinga klubban nu och verkligen bli bättre på mitt spel. Jag önskar ju att jag blev bäst på direkten, fast så är ju inte verkligheten och jag blir aldrig bäst på något för jag har inte tillräcklig disciplin och karaktär för att jobba så hårt på en sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0