söndag

Vilket väder!! Hoppas det fortsätter hela veckan och att all snö snart är borta.
Igår kväll blev det spelkväll hos vänner, spelade vårt nya spel "När då då", riktigt trevligt faktiskt. Tyvärr ingen vinst för min del, men det får man väl ta. Kattis serverade oss tjejer Strawberry daqiries och B52:or, jag kan ju inte riktigt ta sprit så jag blev lite dålig och Lotta ännu sämre.
Idag är det ont i knäna dag, börjar bli irriterad i högra knäet, antagligen för att den får ta mer jobb nu när det vänstra är skadat. Imorgon blir det äntligen träning med sjukgymnasten för första gången, sen ska jag besöka gymmet varje dag för att komma i form igen.
Blev lite besviken för att NEO inte gick vidare igår, låten är jättebra. Men jag är helt övertygad om att Salem Al Fakir vinner hela skiten och jag ska sitta hemma själv och titta på hela alltet och rösta som en galning....
Killarna kommer hem imorgon, skönt, för de livar upp stället och det är alltid härligt att prata med dem. Det kommer att bli förfärligt tomt när de flyttar hemifrån, sorgligt att de växer upp så snabbt......
sötaste kisen på jorden..
Jennika läser frågor, Lars och Lotta lyssnar koncentrerat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0