Tid & ork

Idag orkade jag inget när jag kom hem, jag har lite svårt att prioritera på jobb och jag har svårt att tänka ut var jag ska börja i ett projekt. Jag är fantastiskt duktig på att göra listor och organisera, men när jag sen ska sätta igång med ett tufft projekt, tvekar jag på mig själv och blir förvirrad med vilken ände jag ska börja i. Jag måste helt enkelt ta tag i saker och verkligen bli lite kreativ i mitt tänkande. Jag är van vid att en kund säger att så här vill jag ha det, så gör jag det och kunden blir nöjd, nu måste jag komma på vad måste jag göra och verkligen göra det och vara nöjd med vad jag kommer fram till. Svårt!!!
Hemma tog jag ett långt bad, så långt att jag läste en hel bok, jag vet jag är skadad...Vattnet var kallt när jag gick upp...Sen blev det Greys anatomy och nu blogg.
Imorgon ska jag upp tidigt och lämna in bilen på verkstaden för en check up, sen lite upplärning av polare och få en hel del jobb gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0