Våffeldagen

och jajamensan hemma hos oss blev det också våfflor. Vi tar de väldigt klassiskt, grädde och jordgubbssylt. Guud så gott det är. Har gjort två halsband idag, ett som jag faktiskt tänkte sälja och ett väldigt enkelt som jag behåller själv. Nedan ser ni halsbandet som jag tänkte sälja, någon som vill köpa???
Darlingen är på rockkonsert (growl tror jag det var), det är inte riktigt min stil, kör mer med det lugna rockstuket. Även Volbeat är en favorit för mig just nu. Vilken röst...
Kolla in vårt underbara svanpar som häckar på vår lilla sjö för tredje året i rad, är de inte helt underbara, dock väldigt sura och man får inte komma i närheten av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0