ahhhhh

lika trött idag, somnade på soffan när jag kom hem ifrån jobb, jag skulle egentligen satt mig in i något men så blev det inte. Imorgon ska jag få sitta i Beta och jobba med mr R för att våra register ska bli rätt. Jag har knappt några möten inbokade denna vecka så det blir rensning, organiserande och städning som gäller. Vi får väl se om det håller......hmm.
Sitter här nu och funderar på om jag ska laga mat, vilket jag inte vill.Det får nog bli mackor idag, bådar inte gott för kroppsvikten. Är trött på att vara duktig, vilket händer ibland. Sen får man skärpa till sig och ta sig i kragen och sätta igång igen. Just nu tänker jag på en läcker efterrätt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0